20.05.2009

Ispanaklı Labne Peynirli yoğurt


Oğluma neyi nasıl yedirebilirim düşüncesi beni tamamen hem strese sokar oldu hem de yaratıcı kıldı diyebilirim..Tüm günüm mutfakta ona yemekler hazırlamakla daha doğrusu yaratmakla geçiyor..1 yaşına kadar yemelerimiz çok güzeldi, sonrasında kendini iyice bilmeye başladıkça çok seçici olmaya başladı..2 aydır da süper yediği yoğurdu sade yemekte direnir oldu.İçi almıyor resmen yoğurdun tadını.. Eee meyveli vs de yemezki diğer bebecikler gibi..Ballı verirdim, bu aralar onu da reddetmeye başladı..Ben de tatlıyı reddediyorsa tuzluyu denemek adına yine yoğurdu kendi kılığından çıkarmış bulundum ve bu tarifi buldum..Oğlum gerçekten severek yedi..Şükür diyorum..Benim oğlum gbi yoğurdu tatlı sevmeyenlere bir alternatif olabilir belki bu tad..İşte tarif:
MALZEMELER
5 sap ıspanak
1 çorba kaşığı labne peynir
1kase yoğurt
HAZIRLANIŞI
Ispanakları buharda pişiriniz
Ispanakları ezerek yada blenderdan geçirerek yoğurt ve peynirle karıştırınız..
Afiyet olsun..

0 yorum on "Ispanaklı Labne Peynirli yoğurt"

Yorum Gönder

İzleyicilerim